ال سی دی ایفون 11
search
  • تاچ ال سی دی آیفون 11 اصلی | IPHONE 11 ORIGINAL SCREEN
  • ال سی دی ایفون 11
 

امنیت درگاه خرید

 

ارسال متنوع با پست و تیباکس

 

پرداخت در محل برای تهران

تاچ ال سی دی آیفون 11 اصلی | IPHONE 11 ORIGINAL SCREEN

4,280,000 تومان
بدون مالیات
آیا مایل به نصب این قطعه در محل (فقط تهران) هستید؟: خیر
تعداد

معرفی نمایشگر آیفون 11 اپل

اگر به تبلیغات شرکت اپل در رابطه با گوشی های آیِفون نگاهی کرده باشید نخست به طراحی فریم و کیفیت نمایشگر آن می پردازد و به این ترتیب پیشرفت فناوری‌اش را به رخ رقبا می کشد. همچنین اگر قصد خرید گوشی را دارید در نخستین گام ها فروشنده از ویژگی های نمایشگر آن برای شما صحبت خواهد کرد زیرا شما عملکرد بخش های مختلف گوشی را در نمایشگر می بینید. ما در این معرفی محصول قصد داریم تمام آنچه باید از نمایشگر آیفون 11 بدانید از خرید گوشی تا تعمیر ال سی دی شرح دهیم.

  • ابعاد نمایشگر آیفون 11، 5.8 اینچ است به این مفهوم که از نظر ابعاد بین دو مدل آیفون 11 پرو و آیفون 11 پرو مکس قرار دارد.
  • پنل آیفون 11 از نوع (Liquid Crystal Display) LCD است. به این مفهوم که با استفاده از منبع نوری LED به کار رفته در گوشی، پیکسل ها در نمایشگر روشن دیده می شوند. از دید اقتصادی صفحه نمایش LCD  به صرفه ترین نمایشگرها است.

*نکته* تفاوت ال سی دی با OLED که در مدل های بالاتر استفاده شده در این است که در OLED با عبور جریان الکتریکی پیکسل ها خود وظیفه روشنایی را بر عهده دارند.

  • ال سی دی آیفون 11 از نوع Liquid Retina، رزولوشن 1792 در 828  ، تراکم پیکسلی (326)، روشنایی حداکثر 625 نیت است.

*نکته* رتینا بیانگر این است که شما به هیچ عنوان نخواهید توانست بدون ابزار تخصصی و در یک فاصله دید نرمال، پیکسل های نمایشگر را جدا کنید. همچنین هر چه ppi نمایشگر بیشتر باشد کیفیت تصاویر در صفحه نمایش بهتر خواهد بود.

  • عدم قابلیت پخش تصاویر و فیلم‌های باکیفیت HDR و Dolby Vision . زیرا نشان دادن محتواها با کیفیت HDR  نیازمند کنتراست بالاست که تنها در نمایشگرهایOLED امکان‌پذیر است.
  • ویژگی (High Dynamic Range) HDR  یک تعادل بین تاریک ترین و روشن ترین قسمت های تصویر در ال سی دی فعال می سازد تا شما جزییات را در نقاط خیلی تیره یا روشن ببینید. این ویژگی همچنین محدوده رنگ را تقویت می کند.
  • آيفون ۱۱ در آزمون های روشنایی، درجه روشنایی ۶۲۱ نیتی با هر دو الگوی ۵۰ و ۱۰۰ درصدی سفید را نشان می دهد که موجب خوانایی هر چه بهتر نمایشگر در زیر نور خورشید شود.
  • میزان روشنایی تولیدشده توسط رنگ مشکی در آزمون های مختلف ۱/۴۵ نیت باشد و این مقدار مناسب، موجب می شود تا کنتراست nit نمایشگر به ۴۲۸ برسد.
  • ظاهر شیشه‌ای جلوی این دستگاه دارای پوشش ضد چربی همیشگی است و اثر انگشت کاربران یا آلودگی‌ها روی آن باقی نمی ماند و تمیز کردنش هم راحت‌تر است.
  • نمایشگر آیفون 11 دارای قابلیت True Tone است. این فناوری دمای صفحه نمایش را نسبت به دمای محیط تغییر داده و در تاریکی، دید بهتری ایجاد می‌کند.
  • نمایشگر آیفون 11 دارای قابلیت Haptic Touch (تاچ لمسی) به جای تاچ سه بعدی است.
  • تأخیر لمسی آیفون 11، روی فرکانس ۱۲۰ هرتزی تنظیم شده و نرخ بازسازی آن 60 هرتز است که تأثیر خود را در واکنش‌پذیرتر بودن گوشی و بازی‌‌ها به خوبی نشان می‌دهد. 
  •  نمایشگر  آیفون 11 از دقت رنگ فوق‌العاده‌ایبرخوردار است و تفاوت رنگی آن 1.1 می‌باشد ولی در حالت sRGB این رقم به 2.4 افزایش می‌یابد. آیفون 11 دارای توانایی پخش تصاویر با سیستم DCI-P3 است و زمانی که محتوایی این کیفیت را داشت، خودِ گوشی به صورت اتوماتیک سیستم پخش رنگ نامبرده را فعال خواهد کرد.
  • یکی از نقاط قوت در مورد صفحه نمایش آیفون 11 این است که حتی اگر شما از حداقل میزان روشنایی یعنی به اندازه 2.3 نیت هم بهره ببرید، دقت رنگ هیچ تغییری نکرده و همان کیفیت بالای خودش را حفظ خواهد کرد.

در صورت آسیب دیدن نمایشگر آیفون 11 چه باید کرد؟

یکی از رایج ترین اتفاقات، شکستن یا آب خوردگی نمایشگر گوشی است که آیفون 11 هم از این قضیه مستثنی نیست. اصولاً 60 درصد سفارش های تعمیر ال سی دی به دلیل شکستن نمایشگر آن ها بوده و عموماً هم شکستن ال سی دی آن ها به دلیل سهل انگاری کاربر رخ می‌دهد. متأسفانه ال سی دی آیفون 11 به شدت در برابر ضربه حساس است و افتادن آن بر روی زمین میتواند موجب شکستن آن شود.

با توجه به میزان آسیب وارد شده به آیفون 11 در حین استفاده و ایجاد شکستگی یا آب خوردگی به دو روش مختلف  می توان نمایشگر آن را تعمیر کرد.

  1. آسیب ال سی دی و تعویض کامل نمایشگر:

 اگر ال سی دی آیفون 11 اصلاً روشن نمی شود یا در صورت روشن شدن تاچ آن خوب کار نکند، شما باید ال سی دی آیفون 11 را تعویض کنید. که این کار باید توسط افراد متخصص و قابل اعتماد انجام گیرد زیرا هزینه تعویض ال سی دی آیفون بالا بوده و در صورت عدم ارائه خدمات  مناسب با وجود هزینه  بالا می تواند عواقب بدتری را رقم بزند. شرکت اپل فیکس با وجود افراد متبحر و استفاده از تجهیزات  اورجینال و با نازلترین قیمت خیال شما را در این مورد راحت خواهد کرد. ما حرف خود را در عمل ثابت میکنیم. با مراجعه با فروشگاه اپل فیکس و مشاهده خدمات شما متوجه این موضوع خواهید شد.

  1. تعویض گلس روی ال سی دی:

گاهی در اثر ضربه و خوش شانسی تنها گلس روی ال سی دی آسیب می بیند و تاچ و خود نمایشگر آیفون 11 سالم می مانند. اگر بتوان تعمیر ال سی دی شکسته آیفون را با تعویض گلس انجام داد، هزینه تعمیر به طرز چشمگیری کاهش پیدا می‌کند و ال سی دی و تاچ فابریک آیفون هم تعویض نمی‌شوند. با وجود این ، تعویض گلس آیفون 11 بسیار  سخت و زمان بر بوده و نیازمند امکانات و تبحر خاصی است که در هر مرکز تعمیری وجود ندارد. در صورت نداشتن تجهیزات مناسب تعمیرکار می تواند آسیب های جبران ناپذیری به آیفون 11 شما وارد کند.

*توجه*

  • قابلیت تروتن (True Tone) بعد از تعویض تاچ ال سی دیآیفونها  غیرفعال می‌شود، حتی اگر از تاچ ال سی دی اورجینال اپل استفاده کنید؛ همچنین پس از تعویض تاچ و ال سی دی، ممکن است هشداری مبنی بر اصالت نمایشگر دریافت کنید.
  • اسپیکر مکالمه و فلت سنسور‌ به پشت صفحه نمایش متصل شده که به آیفون شما تطابق می‌یابد و باید از صفحه نمایش قدیم به جدید منتقل شوند. این مجموعه شامل flood illuminator است که جزء پارامترهای بیومتریک فیس آیدی محسوب می‌شود و اگر آسیب ببیند یا تعویض شود، فیس آیدی کار نمی‌کند؛ پس مراقب باشید که حین تعویض آسیبی به آن نرسد. اگر آسیب دید، تنها شرکت اپل می‌تواند کارایی فیس آیدی را بازگرداند.

 

آیا می توان ال سی دی اورجینال را از کپی تشخیص داد؟

مطمئناً شما در صورت تعویض نمایشگر آیفون 11 خود  با اصطلاحاتی مانند ال سی دی اورجینال، ال سی دی   OEM، ال سی دی چینی، ال سی دی درجه یک، ال سی دی گرید  A، ال سی دی کپی مواجه می شوید.

به صورت خلاصه ال سی دی گوشی ها از جمله آیفون 11 اپل دو نوع هستند:

  1. ال سی دی اورجینال یا OEM: این ال سی دی ها کاملاً اصل بوده که توسط کمپانی اصلی یعنی اپل ارائه می شود. به این ترتیب در صورت استفاده از نمایشگر اورجینال در زمان تعویض کیفیتی مشابه قبل را تجربه خواهید کرد. اما این دسته از ال سی دی ها نسبت به سایر ال سی دی ها گران قیمت تر هستند ولی کیفیت بسیار بالا و اطمینان خاطر بیشتری را برای کاربر فراهم می کنند.
  1. ال سی دی کپی:  ال سی دی های کپی با نام های ال سی دی گرید A ، ال سی دی کی گرید A+، ال سی دی چینی، ال سی دی درجه یک و غیره ارائه می شوند. این دسته از ال سی دی ها توسط شرکت های دیگر مانند چین تولید می‌شوند که کیفیت پایین تری را دارند اما مزیت آن ها مربوط به قیمت مناسبشان می‌شود.

تشخیص ال سی دی اصل از کپی

متأسفانه امروزه تعمیرکاران  در بازار آزاد، گاه از موقعیت سوء استفاده کرده  و از ال سی دی های کپی به جای ال سی دی اورجینال در گوشی مشتریان استفاده کرده و هزینه تعویض ال سی دی اورجینال را دریافت می کنند. پس از نصب ، تشخیص ال سی دی اورجینال از کپی دشوار است یا  گاهی استفاده از ال سی دی ها اوراق شده از گوشی های معیوب (یا همان قطعه دست دوم) و هزاران روش دیگر جهت سود بیشتر و فریب مشتری.  حال  با این اوصاف در صورت نیاز به تعمیر ال سی دی آیفون 11 چگونه  ال سی دی کپی را از اورجینال بشناسیم؟

نخستین راه مراقبت از گوشی و احتیاط در حین کار با گوشی است که باعث شود هیچ گاه مجبور به تعویض نباشید ولی در صورت نیاز به تعمیر توصیه می کنیم به تعمیرکار و مرکز تعمیر موبایل مخصوص گوشی های آیفون که مجهز به پیشرفته ترین دستگاهها جهت تعمیر هستند مراجعه کنید. همچنین در صورت تمایل می‌توانید ال سی دی اورجینال آیفون 11 را از فروشگاه های  قابل اعتماد خریداری کنید و سپس آن را نزد تعمیرکار ببرید و از او بخواهید تا ال سی دی مذکور را روی گوشی شما نصب کند.

ما توصیه می کنیم اگر قصد تعویض یا تعمیر دارید به فروشگاه اپل فیکس هم سری بزنید و با مقایسه قیمت ها و اطمینان خاطر از اورجینال بودن محصولات خیال خود را از تعمیر گوشی آیفون خود راحت کنید. اعتبار ما همیشه مشتریانمان هستند  این یک شعار نیست بلکه عمل است.

هزینه تعمیر ال سی دی آیفون 11

اصولاً هزینه تعمیر ال سی دی شکسته گوشی های اپل ارتباط مستقیمی با مدل آن و میزان تعمیر LCD دارد. اگر شکستگی LCD  گوشی به گونه‌ای باشد که ملزم به تعویض کامل تاچ و ال سی دی شوید، هزینه تعمیر افزایش می‌یابد چون تاچ و ال سی دی آیفون ها یکی از گران قیمت ترین قطعات بکار رفته در آن ها محسوب می‌شود. اما اگر بتوان تعمیر ال سی دی شکسته آیفون با تعویض گلس روی ال سی دی انجام داد، هزینه نهایی به طرز چشمگیری کاهش پیدا می‌کند. فروشگاه اپل فیکس در زمینه هزینه ال سی دی طرفدار مشتری است و همیشه سعی دارد با کمترین هزینه از سوی مشتری بهترین کیفیت را برای او به ارمغان آورد این شعار را ما با قیمت های مناسب نسبت به سایر فروشگاه به شما ثابت می کنیم.

آیا شخصاً هم قادر به تعمیر ال سی دی شکسته آیفون خواهیم بود؟

همانطور که گفته شد تعمیر نمایشگر آیفون 11 نیاز به تبحر  و تجهیزات خاصی دارد و حتی گاهی تعمیرکاران سایر مدل های گوشی قادر به تعمیر مدل های آیفون نیستند و حتی امکان و دارد در حین تعویض آسیب بیشتری به گوشی وارد کنید. با این حال اگر کنجکاو هستید مراحل تعویض ال سی دی آِیفون 11 را ببینید به مقاله ما که اموزش گام به گام تعویض ال سی دی آیفون 11 است مراجعه کنید.

 

تاچ ال سی دی آیفون 11 اصلی

شرکت اپل فیکس به آن دسته از کاربرانی گوشی های آیفون 11 پیشنهاد می نماید در صورتیکه نمایشگر دیوایس آنها آسیب دیده است تاچ ال سی دی آیفون 11 اصلی را از توسط شرکت اپل فیکس تهیه نموده و نسبت به تعویض این قطعه اقدام نمایند. این قطعه دارای ویژگی های زیر می باشد:

  • حفظ حالت ضد آب

  • سنسور تشخیص چهره



قابل ذکر است این محصول در رنگ های سفید و مشکی عرضه می گردد و متقاضیان عزیز با توجه به سلیقه خود می توانند از طریق ثبت سفارش بصورت اینترنتی نسبت به خرید و دریافت این محصول در کمترین زمان اقدام نمایند. در ساخت ال سی دی های آیفون 11 از جدیدترین تکنیک های مهندسی استفاده شده است و می توان گفت ال سی دی این گوشی های دارای پیشرفته ترین تکنولوژی در گوشی های هوشمند هستند.





نمایندگی اپل | خدمات در محل 



فروشگاه اپل فیکس ایران , ارائه دهنده کلیه خدمات و قطعات اصلی اپل در کشور برای تهیه قطعات اصلی اپل در نزدیکی شماست که با دارابودن تمامی محصولات اورجینال اپل و تیم باتجربه و متخصص در تمام زمینه های سخت افزاری و نرم افزاری به شما صادقانه خدمت رسانی می نماید. این مجموعه خدمات مناسبی را در اختیار مشتریان قرار می دهد.

نحوه خرید تاچ ال سی دی آیفون 11 اصلی  



امکان خرید محصول بصورت اینترنتی برای مشتریان فراهم بوده و می توانید هزینه محصول را نیز بصورت اینترنتی پرداخت نمایید. فروشگاه اپل فیکس ایران به صورت فوری محصول را بسته بندی نموده و ارسال می نمایند.



قیمت تاچ ال سی دی آیفون 11 اصلی= خرید محصول + ارسال و بیمه

درباره 



نحوه ارسال : 



این محصولات با کمترین زمان ممکن از طریق پیک یا تیپاکس یا پست بدست شما خواهد رسید.

  • ارسال محصولات در شهر تهران ۱ روز کاری ( ارسال فوری )  و در شهرستان ها به صورت فوری ( بستگی به بازه مکانی و زمانی پست یا تیپاکس )

  • ممکن است بعضی از شهرستان ها در تحت پوشش تیپاکس یا پست نباشند برای اینکه مطمئن شوید شهر شما تحت پوشش در تیپاکس قرار دارد

  • برای راهنمایی بیشتر از جستجوی نمایندگی تیپاکس استفاده نمائید و بعد اقدام به خرید محصول نمائید .





نکات مهم قبل از خرید : 



کاربر گرامی حتما از ایمیل صحیح و اطلاعات درست برای سفارش خود استفاده نمائید .



فاکتور خرید شما برای ایمیل شما ارسال می شود ..

Original Apple
10 قلم

مشخصات

مدل (iPhone)
iphone11
اندازه
6.1 اینچ
نوع
Liquid Retina IPS LCD
رزولوشن
828 * 1792 پیکسل
تراکم پیکسلی
~326 پیکسل در اینچ
تعداد رنگ
16 میلیون رنگ
قابلیت ها
صفحه نمایش HDR | صفحه نمایش Super Retina HD با تاچ 3D | صفحه نمایش Wide color یا P3 | صفحه نمایش تمام OLED
صفحه نمایش لمسی
خازنی
ویژگی های تاچ اسکرین
فناوری True Tone
chat نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.