دوربین پشت آیفون 12مینی اصلی | IPHONE12 Mini REAR CAMERA
search
  • دوربین پشت آیفون 12مینی اصلی | IPHONE12 Mini REAR CAMERA
  • دوربین پشت اپل آیفون 12 مینی
  • قیمت دوربین ایفون 12mini
 

امنیت درگاه خرید

 

ارسال متنوع با پست و تیباکس

 

پرداخت در محل برای تهران

دوربین پشت آیفون 12مینی اصلی | IPHONE12 Mini REAR CAMERA

0 تومان
بدون مالیات
  • 100% اصل و اورجینال
  • باز شده از روی گوشی آیفون 12 مینی
  • ضمانت سلامت فیزیکی
  • امکان نصب در محل (تهران)
  • دارای دو لنز 12 مگاپیکسلی
  • ارسال به سراسر ایران
تعداد

 دوربین پشت آیفون 12 مینی


آیفون ۱۲ مینی برای حس امنیت و راحتی کاربر طراحی شده است. شرکت اپل با طراحی آیفون ۱۲ مینی ثابت کرد قدرت و برتری گوشی‌های هوشمند همیشه در بزرگ بودن نیست و می‌شود امکانات و ویژگی‌های فوق‌العاده را در فرم های کوچک هم پیاده کرد. در آیفون 12 مینی یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی عریض با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.6 وجود دارد و باعث می‌شود نور بیشتری به لنز وارد شود. دوربین اصلی آیفون 12 مینی دارای یک حسگر 12 مگاپیکسل با پیکسل‌های بزرگ 1.4 میکرومتر و یک لنز عریض 26 میلی‎متری دارد. لرزشگیر اپتیکال تصویر (OIS) و قابلیت فوکوس خودکار پیکسل دوتایی جزو سایر مشخصات این دوربین است. دوربین دوم در گوشی آیفون 12 مینی فوق عریض بوده که برای عکاسی بهتر و واضح‌تر و با زاویه دید وسیع‌تر از آن استفاده خواهد شد.

دوربین پشت آیفون 12 مینی ultra wide

 دومین دوربین پشت آیفون 12mini  یک حسگر 12 مگاپیکسل دیگر با پیکسل‌های کوچک‌تر 1.0 میکرومتر و لنز 13 میلی‌متری با دریچه دیافراگم F/2.4 است که با آن می‌توانید تصاویر فوق عریض بگیرید. این دوربین فوکوس ثابت است و قابلیت OIS ندارد.برخلاف مدل‌های پرو در آیفون 12 مینی، خبری از لنز تله‌فوتو یا سنسور LIDAR نیست. کمپانی اپل با استفاده از پردازنده A14 Bionic کیفیت پردازش تصاویر خود را بالا برده و باعث شده در شرایط نوری مختلف، جزئیات بیشتری در تصویر دیده شود. آیفون ۱۲ مینی از نظر کیفیت تصویربرداری، در شرایط کم نور نیز عملکرد خوبی از خود نشان می‌دهد و با حالت «Night Mode» خودکار، کاربر دیگر نیازی به روشن کردن فلاش دوربین ندارد و می‌تواند عکس‌های با کیفیتی بگیرد. با توجه به اینکه دوربین دستگاه فاقد تثبیت کننده نوری تصویر است، باید گوشی ثابت نگه داشته شود.

دوربین پشت آیفون 12mini

نشانه های خرابی دوربین آیفون ۱۲ مینی اپل چیست؟

فوکوس خود به خود دوربین: در این صورت شاید مجبور به تعویض دوربین شوید.

مواجه شدن با صفحه سیاه در دوربین:دراین مورد اکثرا مشکل از دوربین دستگاه بوده که با تعویض دوربین مشکل حل میشود.

صدای شاتر دوربین: دراین مورد با ضربه یا فشار به قسمت دوربین ایجاد میشود که هنگام عکاسی یا فیلمبرداری دوربین لرزش شدید دارد که نشانه خرابی دوربین میباشد.

اختلال در عملکرد دوربین جلو:در صورت ضربه شدید یا آبخوردگی دستگاه یکی از دوربین ها اتصال شده که موجب اختلال در عملکرد دوربین جلو وعقب میشود و گاهی اوقات این مشکل ها به آی سی درایور دوربین مربوط می شود.

عدم فیلمبرداری یا دارای مشکلات مربوط به آن:گاهی دوربین در حالت عکاسی عملکرد صحیح دارد ولی درحالت فیلمبرداری فوکوس به صورت صحیح انجام نمیشود که نشانه خرابی دوربین میباشد.

عدم تشخیص صحیح اجسام یا تار بودن سوژه هنگام عکاسی: در صورت بروز این مشکل، باید دوربین پشت آیفون 12مینی کاملاً تعویض گردد.

دوربین بارگذاری نمی شود: در صورت برقراری اتصال دوربین به برد و بروز چنین مشکلی،دستگاه با مشکل صفحه سیاه مواجه میشود که دوربین باید تعویض شود. گاهی اوقات این مشکل به آی سی درایور دوربین مربوط می شود.

عدم فوکوس دوربین:  در صورتی که دوربین فوکوس نکند، باید تعویض شود.

کیفیت پایین تصاویر ثبت شده توسط دوربین: در صورت ثبت تصاویری بی کیفیت توسط  دوربین و مات شدن تصاویر ثبت شده نشانه خرابی دوربین میباشد که ملزم به تعویض دوربین می باشید.

 

 

علت خرابی دوربین اصلی ایفون ۱۲مینی اپل چیست؟

  • ایجاد خش یا وارد شدن ضربه فیزیکی به عدسی دوربین آن: ممکن است روی عدسی دوربین تلفن همراه، به علت وارد شدن ضربات فیزیکی یا ساییده شدن به محیط اطراف، خش بیافتد که این امر کارایی عدسی دوربین تلفن همراه را پایین می آورد.

  • نفوذ آب و سایر مایعات به داخل عدسی دوربین تلفن همراه: عدسی دوربین تلفن همراه و سایر قطعات آن، همواره باید در برابر نفوذ مایعات محافظت شوند، چرا که ممکن است با نفوذ مایعات به داخل قطعات دستگاه، کارایی آن کاملاً از بین برود. گرچه شرکت اپل بالاترین محافظت را در آیفون ها به کار برده است اما احتیاط شرط عقل است.

  • کثیف شدن عدسی دوربین: یکی از عواملی که سبب پایین آمدن کیفیت تصاویر ضبط شده توسط دوربین تلفن همراه می‌شود، کثیف بودن عدسی آن است. 

.     ریستور کردن دستگاه: از دیگر عوامل ایجاد اختلال در عملکرد دوربین شامل ریستارت هنگام عکاسی و .. میتواند نشانه مشکل خرابی دوربین یا مشکلات نرم افزاری باشد .

  • استفاده از قطعات غیر اورجینال در گوشی (هنگام خرید به تفاوت قیمت جنس باز شده از روی گوشی و جنس وارداتی دقت کنید.)

. شکستگی شیشه دوربین وشاسی یا درب پشت میتواند عامل کثیفی یا خرابی دوربین شما باشد.

  • استفاده از قطعات غیر اورجینال در گوشی


هزینه تعمیر دوربین آیفون 12 مینی چه مقدار است؟


هزینه تعمیر دوربین iphone اپل، با توجه به اقداماتی که با این هدف انجام می شوند، تعیین می شود. اگر نیاز به تعویض دوربین باشد، هزینه قطعه جدید هم در نظر گرفته می شود. نکته ای که وجود دارد، این است که در بیشتر موارد نمی توان دوربین را ترمیم کرد؛ بنابراین می توان گفت که هزینه تعمیر دوربین آیفون نسبتا بالاست. در این فرایند، ماژول دوربین بیرون آمده و با یک ماژول جدید جایگزین می شود. البته قیمت ماژول اصلی آیفون خیلی بالا نیست و می توان با مبلغی مناسب، عملیات تعویض را انجام داد. البته موارد زیر هم بی تأثیر نیستند:
مدل گوشی، اورجینال بودن و یا غیر اورجینال بودن قطعه، نحوه دسترسی فروشنده به قطعه مورد نظر، نحوه خرید دوربین آیفون،


بهتر است برای جلوگیری از خرابی دوربین گوشی موارد زیر را رعایت کنید:


استفاده از قاب محافظ برای جلوگیری از شکستن و ضربه دیدن لنز دوربین ها
استفاده از  محافظ لنز دوربین آیفون 12 مینی
استفاده از قاب های محافظی که از لنزهای دوربین نیز محافظت می نمایند.
جلوگیری از برخورد آب و مایعات با لنز دوربین
ممانعت از ضربه خوردن دوربین ها..

Original Apple
20 قلم

مشخصات

مدل (iPhone)
iPhone 12 Mini
نوع
REAR CAMERA
تراکم پیکسلی
هر دو لنز 12 مگاپیکسل
قابلیت ها
فلش چهارگانه دورنگ، HDR، پانوراما
chat نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.