باتری آیفون 12 اصلی | BATTERY IPHONE 12 ORIGINAL
search
  • باتری آیفون 12 اصلی | BATTERY IPHONE 12 ORIGINAL
 

امنیت درگاه خرید

 

ارسال متنوع با پست و تیباکس

 

پرداخت در محل برای تهران

باتری آیفون 12 اصلی | BATTERY IPHONE 12 ORIGINAL

2,400,000 تومان
بدون مالیات
  • 100٪ اصل و اورجینال 
  • باز شده از روی گوشی آیفون 12
  • گارانتی اصالت کالا
  • امکان نصب این قطعه در محل (تهران)
  • ارسال به سراسر کشور
آیا مایل به نصب این قطعه در محل (فقط تهران) هستید؟: خیر
تعداد

مشخصات باتری آیفون 12


باتری موبایل آیفون 12 با جنس لیتیوم – یونی و ظرفیت 2815 میلی آمپر ساعت است.این باتری از نوع جدانشدنی بوده و امکان شارژ سریع 20 واتی که در 30 دقیقه 50 درصد باتری را شارژ می کند، می تواند یک مزیت بزرگ برای کاربران این موبایل باشد.در مدل های جدید آیفون کمپانی اپل به دلایل زیست محیطی، آداپتور و هندسفری را از پکیج خرید حذف کرده است. در عوض، فناوری مگ سیف را به این گوشی اضافه کرده که به وسیله این فناوری، آیفون 12 توسط یک آهنربا با دیگر لوازم مانند: شارژر بی سیم متصل شده و عمل شارژ 15 واتی صورت می‌گیرد.بازدهی این باتری در عملکردهای مختلف کاربر متفاوت بوده و به طور خلاصه می توان پتانسیل بازدهی آیفون 12 را به صورت زیر معرفی کرد.امکان شارژدهی تا 65 ساعت برای گوش فرا دادن به موسیقی و 17 ساعت شارژ دهی برای تماشای فیلم، از نظر کمپانی اپل ظرفیت گوشی آیفون 12 به اندازه ای است که شما تا سه روز نیاز به شارژ نداشته باشید.با این ظرفیت شما می توانید تا 19 ساعت مکالمه تلفنی داشته باشید.

باتری آیفون 12

 عمر باتری آیفون 12 


فرا رسیدن زمان تعویض باتری آیفون، بستگی به عمر دستگاه و میزان مراقبت کاربر بستگی دارد. اگر شما هنگام شارژ کردن گوشی از شارژر اورجینال آیفون استفاده کرده و بعد از کامل شارژ شدن گوشی، شارژر را از پریز برق بکشید ،می‌توانید با انجام این اقدامات طول عمر باتری گوشی را افزایش دهید. زمانی که با فروشندگان آیفون 12 صحبت از طول عمر باتری این مدل می شود 4 تا 5 سال را بیان می کنند. در صورتی که این بازه زمانی برای کارکرد استاندارد گوشی است و در حالت رایج تحت تأثیر عوامل و کارکرد های مختلف گوشی برای کاربر این بازه متغیر است. باتری آیفون 12 از لیتیوم است و عمر آن به میزان مصرف این باتری در هر بار بستگی دارد. پس از هر یکبار استفاده از چرخه کامل باتری عمر آن کاهش می یابد. لازم به ذکر است هر چرخه به یک دور کامل پر شدن و خالی شدن باتری موبایل اطلاق می شود. به صورت کلی بعد از 500 چرخه کامل کیفیت باتری آیفون 12 در واقع 20 درصد عمر آن کاهش خواهد یافت. حال این 500 چرخه در چه زمانی صورت می پذیرد، بسته به شرایط استفاده از آن توسط کاربرد دارد. زمان 4 سال معمول ترین زمان برای این چرخه است.

قیمت باتری آیفون 12 


قیمت باتری اپل آیفون 12 نیز بر اساس کیفیت خود این قطعه تعیین می شود. از این گذشته عوامل دیگری هم هستند که در قیمت این قطعه تأثیر دارند. کاربران باید در نظر داشته باشند که باتری موبایل آیفون 12 توسط شرکت های بسیار زیادی تولید می شود که بسیاری از آنها کیفیت لازم را نداشته و به اصطلاح قطعات کپی، های کپی و … محسوب می شوند. از این رو لازم است تا قبل از خرید این قطعه به این مسئله دقت نمایید. در صورتی که این قطعات کیفیت لازم را نداشته باشد در حین استفاده کارکرد مشابه قبل نخواهد بود و بعد از مدت کوتاهی دوباره دچار مشکل خواهید شد پس در صورت خراب شدن باتری حتماً باید سراغ محصولات درجه یک و اصلی بروید. باتری های این چنین تنها نمونه هایی هستند که بعد از عملیات تعویض باتری آیفون 12 می توانند کیفیت اولیه را برای شما ایجاد نمایند.

 سلامت باتری آیفون 12 iPhone


باتری آیفون 12 ، به صورت تقریبی ۸۰٪ ظرفیت خود را پس از ۵۰۰ بار دوره شارژ حفظ میکند که برای اکثر کاربران پرکار با گوشی اپل حدود ۱۸ تا ۲۴ ماه طول میکشد. بعد از اینکه سلامت باتری آیفون ۱۲ شما به زیر ۸۰٪ رسید، سیستم عامل iOS به شما هشدار میدهد که عملکرد دستگاه دچار مشکل است. به این معنا که دستگاه شما کند کار میکند!

استفاده از شارژرهای بی کیفیت و کپی : اگر نمی‌خواهید باتری تان سریع تر از زمان خود دچار ضعف عملکرد شود. از شارژرهای اورجینال خود گوشی استفاده کنید. سلامت باتری شما رابطه مستقیمی با شارژر دارد. استفاده از آداپتور خود برند گوشی می‌تواند از سلامت باتری دستگاه محافظت نماید.استفاده از گوشی زمانی که در شارژ است: وقتی دستگاه شارژ می‌شود، یعنی کلیه قطعات درونی گوشی در حال گرفتن شارژ مورد نظر هستند. استفاده نا به جا در زمانی که گوشی به برق متصل است باعث کمبود جریان شارژ به برخی از قطعات مهم خواهد شد. به مرور زمان کارایی این قطعات افت پیدا کرده و گوشی شما دچار علائمی مانند: تخلیه زود هنگام شارژ، خاموشی های ناگهانی و … می‌شود. پس از این کار پرهیز نمایید.گذاشتن بیش از حد گوشی در شارژ: شارژ بیش تر از مورد نیاز گوشی سبب، آسیب دیدگی به قطعاتی مانند باتری، هارد و آی سی های مدار شارژ خواهد شد. سعی کنید به حد نیاز دستگاه تان را شارژ کنید.


نشانه های خرابی باتری گوشی آیفون 12 

اولین روشی که می‌توان از آن برای آگاه شدن از زمان تعویض باتری آیفون 12، اطلاع پیدا کرد، از قسمت تنظیمات وارد قسمت باتری شوید و درقسمت battery healthمیتوانید میزان سلامت باتری را مشاهده کنید اگر زیر80درصد بود به معنای زمان تعویض باتری دستگاه شماست.

حالت دومی که شما می توانید زمان تعویض باتری آیفون را متوجه شوید، تعداد دفعات شارژ شدن گوشی است. یعنی اگر شما جزء آن دسته از افرادی هستید که برای شارژ کردن گوشی به پاوربانک و شارژرهای خودرو شخصی خود متوسل می‌شوید باید بگوییم که به احتمال خیلی زیاد باتری گوشی شما نیاز به تعویض خواهد داشت.

مورد سومی که ممکن است از علائم زمان تعویض باتری آیفون، باشد این است که شما بعد از حداقل دو سال استفاده از موبایل هوشمند خود مجبور شده باشید به صورت مداوم گوشی را شارژ کنید. برای مثال، شاید تلفن همراه شما قبلاً یک روز شارژ میشد اما الان مجبورید هر روز به صورت مکرر گوشی را شارژ کنید.

تعمیر باتری آیفون 12

اولین قدم در هنگام شارژ نشدن باتری آیفون 12 چک پریز برق و اطمینان از سلامت آن است.اگر رابط شارژر و آداپتور جداشدنی است هم آداپتور و هم کابل متصل به آن را با آداپتور دیگری امتحان کنید. در بیشتر مواقع یکی از اصلی ترین مشکلات شارژ نشده باتری گوشی پارگی و قطعی در رابط شارژر است.گوشی خود را یکبار روشن و خاموش کنید.گاها دیده شده که به روز رسانی سیستم عامل یا عدم به روز رسانی آن منجر به بروز اختلال هایی در عملکرد دستگاه نظیر ایجاد مشکل شارژ نشدن گوشی می‌شود. پس اگر مدت‌هاست که سیستم عامل گوشی خود را آپدیت نکرده‌اید و ورژن های جدید متعددی برای آن ارائه شده‌اند، حتما آن را آپدیت کنید. این مسئله می‌تواند منجر به رفع مشکل شارژ نشدن گوشی شود.اگر روش های فوق کارساز نبودند در این صورت به فکر تعویض باتری گوشی خود باشید.....

Original Apple
10 قلم

مشخصات

مدل (iPhone)
iphone 12
نوع
لیتیوم یونی
قابلیت ها
شارژ سریع 20 وات
ظرفیت
2815 میلی آمپر ساعت
زمان تماشای فیلم
13 ساعت
قابلیت فست شارژ
دارد
قابلیت شارژ بی سیم
دارد
chat نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.