دوربین جلو آیفون 12 پرو مکس

110,000 تومان

کیفیت

روکاری

در صورتی این کالا تنوع رنگ ،حافظه ،تعداد سیم کارت، کیفیت و… دارد گزینه های مورد نظر خود را انتخاب کنید.

در صورتی که نیاز تعمیر و یا تعویض این قطعه در محل
دلخواه شما (محدوده شهر تهران) و یا نیاز به مشاوره در خصوص خرید این محصول را دارید میتوانید با شماره تلفن 09122463545 تماس حاصل فرمایید.

شناسه محصول: 00224047 دسته: , ,

پیش سفارش محصول

لطفا برای ثبت یادداشت پیش سفارش این محصول اطلاعات زیر را وارد نمایید تا اسرع وقت با شما تماس بگیریم.

خرید دوربین جلو آیفون 12 پرو مکس اصلی

دوربین جلو آیفون 12 پرو مکس دارای ویژگی‌ها و تکنولوژی‌های برتری است که عکاسی سلفی و ویدئوگرافی شما را به سطح بالاتری می‌برد. در زیر توضیحات کامل درباره دوربین جلو آیفون 12 پرو مکس را می‌یابید:
  1. سنسور: دوربین جلو آیفون 12 پرو مکس دارای سنسور TrueDepth است که شامل سامانه تشخیص چهره Face ID می‌شود. این سنسور با استفاده از پروژکتور نور ساختارمند و سنسور عمق، قادر به تشخیص و تحلیل دقیق چهره شما است.
  2. عملکرد در شرایط نوری ضعیف: دوربین جلو آیفون 12 پرو مکس دارای عملکرد برتر در شرایط نوری کم است. با استفاده از فناوری HDR و حسگر پیشرفته، شما قادر خواهید بود در شرایط نوری کم و با کیفیت بالا عکس بگیرید و ویدئو ضبط کنید.
  3. پشتیبانی از عکاسی پرتره: دوربین جلو آیفون 12 پرو مکس قادر به عکاسی پرتره است، که با استفاده از افکت نرم‌افزاری و تکنیک‌های تشخیص چهره، تمرکز روی فرد را بالا می‌برد و زمینه را به طور طبیعی بی‌فوکوس می‌کند.
  4. عکاسی سلفی با نورپردازی Night mode: آیفون 12 پرو مکس قادر به عکاسی سلفی در شرایط نورپردازی ضعیف است. با استفاده از فناوری Night mode، شما قادر خواهید بود در محیط‌های تاریک و کم نور عکس‌های سلفی با جزئیات و روشنایی بالا بگیرید.
  5. ضبط ویدئو با رزولوشن 4K: دوربین جلو آیفون 12 پرو مکس قادر به ضبط ویدئوهای با رزولوشن 4K با سرعت فریم در ثانیه 60 است. این قابلیت به شما اجازه می‌دهد ویدئوهای با کیفیت و جزئیات بالا را ضبط کنید.
  6. تکنولوژی Deep Fusion: دوربین جلو آیفون 12 پرو مکس از تکنولوژی Deep Fusion برخوردار است که با استفاده از هوش مصنوعی و پردازش تصویر پیشرفته، جزئیات بیشتر و نمونه‌برداری بهتر را در عکس‌های شما فراهم می‌کند.

دوربین جلو آیفون 12 پرو مکس به شما امکان عکاسی با جزئیات بالا، رنگ‌های زنده و ویدئوگرافی با کیفیت را می‌دهد.

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دوربین جلو آیفون 12 پرو مکس”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخرین محصولات

ارسال اکسپرس

پرداخت آنلاین

تضمین کیفیت

پشتیبانی 24 ساعته