باتری آیفون 5 اصلی | BATTERY IPHONE 5 ORIGINAL

350,000 تومان

باتری آیفون ۵ یک قطعه مصرفی در این دستگاه می باشد که با استفاده از آن و به مرور زمان؛ توان ذخیره سازی آن کاهش می یابد و شما حس می کنید که باتری زودتر از گذشته شارژ تخلیه می کند. در این صورت اگر سایر قسمت های موبایل شما ایرادی نداشته باشند که موجب مصرف بی رویه شارژ باتری شود قاعدتا زمان تعویض باتری گوشی شما فرا رسیده است.

توصیه می شود همواره آیفون پنج (۵) را با کابل اصلی لایتنینگ اپل و آداپتور اصلی ۵ وات اپل شارژ کنید تا به دستگاه شما آسیبی نرسد. به علت قرار گرفتن آس سی مدیریت درگاه شارژ آیفون ۵ در مجاورت پردازنده اصلی (CPU)، درصورت استفاده از کابل ویا آداپتور غیر اصلی اپل امکان آسیب رسیدن به این IC وجود دارد که تعمیر و تعویض آن ناچارا همراه با پذیرش ریسک آسیب رسیدن به CPU خواهد بود که این امر میتواند منجر به خاموشی همیشگی مادربرد گوشی شما بشود و ضرر های زیادی متوجه شما گردد.

در حال حاضر به علت پایان زمان پشتیبانی سخت افزاری اپل از آیفون ۵ فقط باتری با کیفیت OEM برای این مدل وجود دارد؛ پس این واقعیت را باید پذیرفت که دیگر باتری نو و اصلی اپل برای این مدل آیفون دوست داشتنی وجود ندارد و باید از محصولات با کیفیت OEM استفاده نمود که عملکرد آن ها مورد تست و بررسی اشخاص با تجربه قرار گرفته باشد.

نوع باتری

Li-ion باطری داخلی (Internal) قابل شارژ مجدد

برند‍

Apple

مدل فنی باتری

توان ذخیره سازی باتری

ظرفیت باتری

۱۴۴۰ میلی آمپر

ولتاژ باتری

۳.۸ ولت

رنگ مورد نظر را انتخاب نمایید

زمان مکالمه:

تا ۸ ساعت در حالت 3G

استفاده از اینترنت

حالت Standby

پخش فیلم

پخش موسیقی

در صورتی این کالا تنوع رنگ ،حافظه ،تعداد سیم کارت، کیفیت و… دارد گزینه های مورد نظر خود را انتخاب کنید.

در صورتی که نیاز تعمیر و یا تعویض این قطعه در محل
دلخواه شما (محدوده شهر تهران) و یا نیاز به مشاوره در خصوص خرید این محصول را دارید میتوانید با شماره تلفن 09122463545 تماس حاصل فرمایید.

پیش سفارش محصول

لطفا برای ثبت یادداشت پیش سفارش این محصول اطلاعات زیر را وارد نمایید تا اسرع وقت با شما تماس بگیریم.

مجموعه فیکس اپل خود را در خصوص فروش و نصب این باتری برای شما مشتریان محترم مسئول دانسته و توصیه میکند تعویض باتری توسط اشخاص با تجربه انجام گیرد زیرا به علت گذر زمان زیاد از تولید و کارکرد آیفون ۵؛ غالبا مادربرد دچار لحیم سردی است و در صورت فشار غیر متعارف به سوکت روی مادربرد امکان شکستن و یا جدا شدن پایه های آن زیاد است و حتی ممکن است در صورت عدم احتیاط و تجربه لازم قطعات نزدیک به سوکت باتری از روی مادر برد به راحتی جدا شوند و مشکلاتی از قبیل شارژ نشدن باتری و یا حتی خاموشی کامل مادربرد را به همراه داشته باشد.

از این رو واحد تعمیرات تخصصی Fixapple آمادگی خود را برای تعویض این باتری با گارانتی برای شما مشتریان محترم بصورت تضمینی اعلام می دارد.

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “باتری آیفون 5 اصلی | BATTERY IPHONE 5 ORIGINAL”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخرین محصولات

ارسال اکسپرس

پرداخت آنلاین

تضمین کیفیت

پشتیبانی 24 ساعته