اسلات سیم کارت ایفون 6 اس

250,000 تومان

کیفیت

روکاری

در صورتی این کالا تنوع رنگ ،حافظه ،تعداد سیم کارت، کیفیت و… دارد گزینه های مورد نظر خود را انتخاب کنید.

در صورتی که نیاز تعمیر و یا تعویض این قطعه در محل
دلخواه شما (محدوده شهر تهران) و یا نیاز به مشاوره در خصوص خرید این محصول را دارید میتوانید با شماره تلفن 09122463545 تماس حاصل فرمایید.

شناسه محصول: 1006 دسته: , ,

پیش سفارش محصول

لطفا برای ثبت یادداشت پیش سفارش این محصول اطلاعات زیر را وارد نمایید تا اسرع وقت با شما تماس بگیریم.

خرید اسلات روکار اصلی آیفون ۶ اس

آیفون ۶ اس دارای یک اسلات سیم کارت است که در بالای دستگاه قرار دارد. اسلات سیم کارت آیفون ۶ اس به شما اجازه می‌دهد سیم کارت خود را در دستگاه قرار داده و از ارتباط شبکه تلفنی و داده استفاده کنید.

برای باز کردن اسلات سیم کارت، شما نیاز به یک ابزار نوک تیز و نازک دارید. می‌توانید از قلم خودکار یا ابزار ارائه شده در جعبه آیفون استفاده کنید. ابتدا ابزار را در سوراخ کوچکی که روی اسلات سیم کارت قرار دارد، قرار دهید و با فشار کمی آن را فشار دهید. اسلات سیم کارت باز خواهد شد و شما می‌توانید سینی سیم کارت را بیرون بکشید.

سینی سیم کارت شامل دو یا یک سایز سیم کارت است که بسته به نوع سیم کارت شما استفاده می‌شود. سینی را به آرامی بیرون بکشید و سیم کارت خود را درون آن قرار دهید. سپس سینی را با دقت و درستی به محل خود برگردانید و بسته کنید.

توجه داشته باشید که برای استفاده از اسلات سیم کارت، باید سیم کارت خود را با دستگاه تلفن همراه شما فعال کنید و از طریق تنظیمات دستگاه، شماره تلفن و داده های شبکه را پیکربندی کنید.

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اسلات سیم کارت ایفون 6 اس”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخرین محصولات

ارسال اکسپرس

پرداخت آنلاین

تضمین کیفیت

پشتیبانی 24 ساعته