دوربین جلو و سنسور مجاورت آیفون 6 اس پلاس

310,000 تومان

کیفیت

روکاری

در صورتی این کالا تنوع رنگ ،حافظه ،تعداد سیم کارت، کیفیت و… دارد گزینه های مورد نظر خود را انتخاب کنید.

در صورتی که نیاز تعمیر و یا تعویض این قطعه در محل
دلخواه شما (محدوده شهر تهران) و یا نیاز به مشاوره در خصوص خرید این محصول را دارید میتوانید با شماره تلفن 09122463545 تماس حاصل فرمایید.

پیش سفارش محصول

لطفا برای ثبت یادداشت پیش سفارش این محصول اطلاعات زیر را وارد نمایید تا اسرع وقت با شما تماس بگیریم.

خرید دوربین جلو و سنسور مجاورت اصلی روکاری ایفون ۶ اس پلاس

در آیفون ۶ اس پلاس، دوربین جلو (Front Camera) و سنسور مجاورت (Proximity Sensor) دو قطعه مهم هستند که در بخش بالایی دستگاه قرار دارند.

  1. دوربین جلو: دوربین جلو در آیفون ۶ اس پلاس معمولاً در بالای نمایشگر و در قسمت مرکزی قرار دارد. این دوربین برای عکاسی سلفی، ارتباط تصویری و استفاده از برنامه‌های تشخیص چهره و ویدئوکال بکار می‌رود. دوربین جلو همچنین از طریق سنسور مجاورت تشخیص می‌دهد که آیا گوشی به صورت عمودی یا افقی قرار دارد.
  2. سنسور مجاورت: سنسور مجاورت در آیفون ۶ اس پلاس نیز در قسمت بالایی دستگاه قرار دارد و معمولاً در کنار دوربین جلو قرار می‌گیرد. این سنسور برای تشخیص فاصله بین دستگاه و صورت کاربر در هنگام مکالمه، استفاده می‌شود. با استفاده از سنسور مجاورت، دستگاه می‌تواند صفحه نمایش را خاموش کرده و عملکردی را متوقف کند که در هنگام برخورد صورت به صفحه نمایش مزاحمتی ایجاد نشود.

در صورتی که مشکلی در عملکرد دوربین جلو یا سنسور مجاورت آیفون ۶ اس پلاس خود دارید، بهترین راه حل این است که به یک متخصص تعمیرات موبایل مراجعه کنید. این قطعات ممکن است نیاز به تعویض داشته باشند و بهتر است توسط تکنسین ماهر انجام شود.

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دوربین جلو و سنسور مجاورت آیفون 6 اس پلاس”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخرین محصولات

ارسال اکسپرس

پرداخت آنلاین

تضمین کیفیت

پشتیبانی 24 ساعته